Announcement

Collapse
No announcement yet.

would this anialate the astra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • would this anialate the astra

    http://www.pistonheads.com/sales/766788.htm
    Astra vxr mk2 with stage 1 EDS remap

  • #2
    Probably. But they look **** imo.

    Comment


    • #3
      i wanted the FQ400 but if you look in long term

      Insurance.
      Petrol
      Service
      Tyres.
      Running costs..

      If something goes wrong with a Jap car... It needs deep pockets
      Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
      Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

      Comment


      • #4
        yeah know what you mean but sometimes do you not think instead of spending so much tuning why not buy a faster more capable car to begin with
        Astra vxr mk2 with stage 1 EDS remap

        Comment


        • #5
          Lol I thought that. But the costs of running and if something goes wrong is costly

          Thats why I didnt get it

          But the Evo is my dreammmmmmmm car..
          Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
          Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

          Comment


          • #6
            i guess so ye car would keep you broke lol. hows the diff mate think i need one wheels spin up a bit this morning coming off a roundabout lol
            Astra vxr mk2 with stage 1 EDS remap

            Comment


            • #7
              yea its costly and im not a fan on spending high money on mods lol

              But it is worth it

              It is reallly the best mod you can get

              apart for them stages :P

              Yes ur remaped so I guess you will need one and will beat stage 3 cars without a lsd
              Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
              Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

              Comment


              • #8
                sounds good well prob get one next year then
                Astra vxr mk2 with stage 1 EDS remap

                Comment


                • #9
                  its def woth it

                  can take corners really quick and still have traction

                  but atm im in love with the new Insignia
                  Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
                  Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

                  Comment


                  • #10
                    i must be the only one here, but i dont like the insignia, i mean sure its a nice car but not my kinda car tbh, doesnt look too sporty if you know what i mean
                    Astra vxr mk2 with stage 1 EDS remap

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by corsasrisilver View Post
                      i must be the only one here, but i dont like the insignia, i mean sure its a nice car but not my kinda car tbh, doesnt look too sporty if you know what i mean
                      if your gunna sell burg lemme know

                      Comment


                      • #12
                        well its off the road for 2-3 weeks using a crappy 1.8 zaffy lol that thing is like... comeeeeeeeeee onnnnnnnnnnn ooo I hit 20 mph lol
                        Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
                        Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

                        Comment


                        • #13
                          yip defo smoke it, i had an evo 8 260GSR and once finished it was running bout 350 BHP and what a thing to go, i used to race astras n clios, n anything i come up against, even porches didnt have much chance against me, and i once smoked my mate on his GSXR 750 out the back roads as he couldnt keep up with me on the bends,
                          absalout awsome car, car of my dreams but i sold it for the corsa, so answer the question yourself..... waste o money, and parts/servicing is a bomb, im having more fun and saving a small fortune running the corsa, and ill never look back....

                          Comment


                          • #14
                            wht mpg u got and serviicing cost and when things went wrong thats why i didnt get 400
                            if I get about 18 mpg on my vxr what will I get in evo 3-4 I think
                            Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
                            Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

                            Comment


                            • #15
                              this is nic ealso

                              400 bhp 200sx

                              http://cgi.ebay.co.uk/nissan-200sx-s...d=p3286.c0.m14
                              Mods: 300+ Bhp Astra VXR Nurburgring Edition #560
                              Stage 3 Courts / LSD / Carbon splitter and Rear Diffuser / Lightened Flywheel / Helix Sports uprated Clutch /1.9 CDTI airbox conversion with tophat conversion / RARB / DAP-RACE Springs / Tarox 340mm 10 POT / + ALOT ALOT more.

                              Comment

                              Working...
                              X