Announcement

Collapse
No announcement yet.

you'll like this (ST)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • you'll like this (ST)

    Not sure if posted before but have a look at this, it made me laugh.

    http://uk.youtube.com/watch?v=QaED7EbHdG8

  • #2
    hahahahahahaha

    Comment


    • #3
      Lmfao
      REGIONAL ORGANISER covering MANCHESTER, NORTH WALES CHESHIRE & MERSEYSIDE

      Comment


      • #4
        Thats ace. Its just like when i rev up my VXR then my dad decides to rev up his DB9, theres no comparision.

        Comment


        • #5
          haha
          sigpic
          GONE BUT NOT FORGOTTEN!

          Comment


          • #6
            thats funny , me and the mrs just laughed at that


            ##WWW.REVITUPUK.COM, We buy cars for cash, finance packages available & accept all major debit & credit cards & OUR NEW SERVICE DETAILING PACKAGES##

            Comment


            • #7
              HahaHa , Thats So Funny

              Comment


              • #8
                Brilliant - just brilliant . Its had me and the Mrs in fits .....

                Comment


                • #9
                  cant see video as iam in work.............what happened?
                  Apps, Tech and Gaming
                  CURRENT CAR - ASTRA VXR

                  Comment


                  • #10
                    Hilarious!

                    Comment


                    • #11
                      cant beat the sound of an Aston, lovely!!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by craigie89scotland View Post
                        cant see video as iam in work.............what happened?
                        just one guy in front of Focus ST - telling what’s a beast - start engine, floored few times - on place (amazing sound) - than go out with and than come Aston Martin also floored it few times... AND THATS SOUND WAS the guy was going than out really angry LOL THATS cool video...

                        hope that you understand me translate...
                        Last edited by Brano; 6 November 2008, 08:33 PM.
                        MB E63s AMG
                        MB C63 AMG & Performance Package
                        Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
                        Opel Corsa OPC / VXR - Gone, But Not Forgotten

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by brano_co View Post
                          just one guy in front of Focus ST - telling what’s a beast - start engine, floored few times - on place (amazing sound) - than go out with and than come Aston Martin also floored it few times... AND THATS SOUND WAS the guy was going than out really angry LOL THATS cool video...

                          hope that you understand me translate...
                          cheers brano yes I understood everything! Think I have seen this before but not sure is it a black ST? and the guy is scottish lol and he throws his clipboard away? if it is then iv saw it

                          In saying that there is a focus ST round the corner from me and it is such a nice car its unreal!!

                          cant beat the noise off the ferrari scudderra (spelling) in my work!!
                          Apps, Tech and Gaming
                          CURRENT CAR - ASTRA VXR

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by craigie89scotland View Post
                            cheers brano yes I understood everything! Think I have seen this before but not sure is it a black ST? and the guy is scottish lol and he throws his clipboard away? if it is then iv saw it

                            In saying that there is a focus ST round the corner from me and it is such a nice car its unreal!!

                            cant beat the noise off the ferrari scudderra (spelling) in my work!!
                            scuderia
                            sigpic
                            GONE BUT NOT FORGOTTEN!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vxr bad boy View Post
                              scuderia
                              wasnt far off cheers m8
                              Apps, Tech and Gaming
                              CURRENT CAR - ASTRA VXR

                              Comment

                              Working...
                              X