Announcement

Collapse
No announcement yet.

Can some 1 put a lion in my vxr

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Can some 1 put a lion in my vxr

    Lol. As the title says.
    Its after that american guy got his car nicked by a bear.

    Just wondering if it would be possible for some 1 with the know how , to put a lion behind the wheel of my vxr.

    Cheers

    sigpic

  • #2
    Come on guys, I can't believe none of you were able to do this:



    Easy peasy
    sigpic
    Brutus is finally finished!! http://youtu.be/DYVkXRDnsVw

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nostradamus View Post
      Come on guys, I can't believe none of you were able to do this:



      Easy peasy
      lmfao!!!


      Parts For Sale http://www.vxronline.co.uk/forum/sho...-bits-for-sale

      Comment


      • #4
        Originally posted by Nostradamus View Post
        Come on guys, I can't believe none of you were able to do this:



        Easy peasy
        lol
        sigpic

        Gloss black 18's, 2 Piece Remus, Full Blue SMD Conversion by Stampede, 3 Gauge Conversion by Jigger, Team Heko Wind deflectors, Tinted Side Repeaters, Arden Edition Stickers, Siggy Washer Jets and VXRO stickers

        Comment


        • #5
          If i could give you rep points i so would tonight!! had me in stitches x

          Comment


          • #6
            hahahaha

            Comment


            • #7
              Originally posted by LouiseVXR View Post
              If i could give you rep points i so would tonight!! had me in stitches x
              Ah thanks! (what's a rep point?)
              sigpic
              Brutus is finally finished!! http://youtu.be/DYVkXRDnsVw

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nostradamus View Post
                Ah thanks! (what's a rep point?)
                reputation points, something we used to be able to do on here to show others we liked their posts - until it became a competition to who could get the most and it got removed x

                But you'd deserve them after tonight, honestly been proper giggling at your fantastic photoshopping x

                Comment


                • #9
                  Lmfao these PS skills are 2nd to none
                  sigpic

                  V8, not for everyone but 10/10 for your effort.

                  Comment


                  • #10
                    haha classic!

                    Corsa VXR now sold

                    Comment


                    • #11
                      hahaha. never thought this would re surface and what a laugh.


                      nicely done. but not quite what i was looking for. lol
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X